رویدادها آرشیو خبر ها
اگر الگری برود، او سرمربی یووه می شود

اگر الگری برود، او سرمربی یووه می شود

در هفته های گذشته، شایعات بسیار زیادی در مورد خروج احتمالی الگری در پایان فصل شنیده شده و تیم های معتبر لیگ انگلیس برای به خدمت گیری این مرد موفق دست به کار شده اند

از انگلیس خبر می رسد که نام الگری در میان 3 گزینه ی اصلی سران این باشگاه قرار دارد و او در پایان فصل برای مذاکره با تیم انگلیسی فراخوانده می شود.

منابع نزدیک به تیم یوونتوس مدعی شدند، در صورتی که الگری در پایان فصل از تیم تورینی جدا شود، آنگاه سران یووه به سرعت برای جذب سوسا سرمربی موفق باشگاه فیورنتینا و بازیکن اسبق یووه تلاش خواهند کرد و او نفر اول مدیران یووه خواهد بود.

البته الگری پیش از این اعلام کرده بود که می خواهد برای مدتی طولانی در تیم یوونتوس ماندگار شود اما با توجه به خاطره ای که هواداران یووه از کونته در ذهن دارد، می تواند احتمال رخداد هر چیزی را بالا دانست.

سرمربی فعلی تیم فیورنتینا، سابقه ی مربیگیری در تیم های زیر 16 سال پرتغال، پارک رنجرز، سوانسی، لستر سیتی، مکابی و بازل را در پرونده دارد.

همچنین این مربی، در سال های 1994 تا 1996 با پیراهن یوونتوس دوران بسیار موفقی را سپری کرده و بیش از 50 بازی برای یووه انجام داده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: